Friday 3 January 2014
r u leaving?@01:30

dari dulu sampai sekarang, aku takut dengan satu perkara. aku takut dengan pemergian. aku takut ditinggalkan dan aku tak pernah ingin meninggalkan. i am so flawed. aku tahu aku paling tak sempurna jika dibanding dengan sesiapa pun. aku tak pernah penting. sebab tu aku belajar untuk jadi menonjol. i dress myself in clothes that would catch people, because i dont wanna to be that girl who get left behind anymore. aku takut sorang sorang lagi, aku takut bila aku nangis malam nanti, aku sunyi dan perlu teman tapi tak mampu petik nombor atas keypad telefon sebab aku tahu tak orang untuk aku. i use to be an open book, i use to let my feelings and thoughts out so loud. i use to trust people around me. i let them see through me. tapi makin diorang kenal aku, makin ramai yang tinggalkan aku. i'm scared. people leave me all the time as soon as they get to know me. now that, i know new people and they are awesome. i dont want to lose anyone like them in my life, i want to keep them close forever, but i know i have open up myself, too much. and it feels as if they are going to leave, soon. i'm scared. are you leaving me? are you going to leave me?

aduhai sahabat, jangan pergi. aku baru mahu bangun, aku baru mahu bangkit. aku takut takde lagi yang sudi tarik aku macam yang kau buat.

aduhai sahabat, jangan pergi. aku belum kuat untuk sendiri. datang dan pergi urusan Tuhan, tapi dalam doa kusisipkan agar kamu terus disisi. moga Allah kabulkan.

aduhai sahabat, jangan pergi. masih banyak yang aku ingin pelajari. masih banyak persoalan yang belum aku jumpa jawapan. masih banyak kata yang belum kuluahkan.

aduhai sahabat, aku mohon Allah panjangkan jodoh kita.
aduhai sahabat, jangan pergi.

0 Comments:

Post a Comment

hi there
press

1-about me // 2-to follow // 3-for links // 4-my archives