Sunday 15 December 2013
rungut@16:42

penat. kalau nak apply kata sifat untuk frasa tu aku cakap mati. tak sangka dalam masa 5 hari macam macam benda boleh jadi. emosi dengan fizikal, dua dua aku kalah. macam patung, muka senyum dalam kosong. belajar aku sakit, bercakap aku sakit, senyap aku sakit. setiap inci gerak, mati. tapi mungkin ini ujian, Tuhan bagi sebab aku lupa. dan aku belajar. aku belajar handle hari demi hari, alhamdulillah makin pulih. bila aku rasa semua dah kembali pulih tiba tiba zupp macam magik aku rasa balik sakit tu. ni nak carut zzz tapi Tuhan bagi akal tu guna buat mikir lah kan. mungkin ada hikmah, chop memang ada hikmah ah. tenang je tenang. stay compose and be happy.

0 Comments:

Post a Comment

hi there
press

1-about me // 2-to follow // 3-for links // 4-my archives