Tuesday 3 December 2013
@07:09

ingat, dulu rapat gila dengan atuk. rapat sangat, haih rindu. pernah sekali aku lepak dengan kawan kawan atuk, seorang tu pegang kepala aku pastu pandang dalam dalam mata aku sambil cakap "kuat merajuk budak ni" aku gelak je, bahak bahak masa tu. tapi lama lama aku baru perasan, haha memang betul pun. tukang hempas pintu, tukang 'menukang' masa basuh pinggan, tukang hentak kaki kuat kuat, tukang mogok lapar haa akulah semua tu. dulu dulu aku ingat aku simpan perangai tak senonoh tu dalam kelambu rumah je, tiba tiba meningkat remaja (amboi) ni makin teruk pulak kesah rajuk gila aku ni. nasib kau lah ye ril. i feel sorry for those people who need to put up with me. i feel sorry that they have to accept me like this. i feel sorry that they choose someone who is too overly-attached like me to be with. nevertheless, ya Allah i'm grateful for them. thank you Allah. alhmdulillah. :)

0 Comments:

Post a Comment

hi there
press

1-about me // 2-to follow // 3-for links // 4-my archives