Monday 25 November 2013
a new start, rebound.@05:32

harini sem 2 pun start. jujur dari hati gua cakap gua debar gila. bila kau lahir dalam keluarga yang mana abang kakak kau dua dua berjaya, kau akan faham apa yang aku rasa. kau nak jaga muka mama abah kau, jangan bila dia gi pasar orang cerita 'anak aku 4flat anak kau alahai ciputnya pointer'. duduk dalam family yang pendidikan letak number satu sebab kalau grad bodoh bodoh alam kerja penat gaji ciput penyesalan sepanjang hayat. aku takut. aku takut tak mampu jadi yang terbaik, jadi dia yang buat mama abah aku kecewa. aku tahu depa nak yang terbaik untuk aku. sebab tu benda ni kena jadi dua hala. depa bagi doa/duit aku bagi usaha win win. aku nak jadi pakar nutrisi. WOW hehe cam amazing je bunyi dia. aku harap Allah izin. sujana boleh hip hip weeeeee

0 Comments:

Post a Comment

hi there
press

1-about me // 2-to follow // 3-for links // 4-my archives