Tuesday 17 December 2013
pls go@00:43

aku tak perlu sesiapa untuk rasa cukup, sebab aku yakin rahmat Tuhan tu dah cukup banyak untuk buat aku terus bersyukur. kau pergilah. bawak hati aku pergi, biar aku sendiri pergh pasrah tambah cliché gila ayat aku haha tapi aku yakin masih mampu bawak diri. mungkin kau menyesal nanti, atau mungkin kalau kau stay pun aku yang akan menyesal. Allah tahu, sebab tu dia suruh kau pergi. sebab tu dia tutup mata kau nampak aku. ah persetankan. kau ada, kau takde. Ada Tuhan jaga aku. sungguh aku yakin, mungkin sekarang aku sakit, tapi Dia akan ubatkan. hati kau, muka kau, badan kau, perasaan kau, nyawa kau. semua Dia yang punya. kalau Dia tak izin aku miliki semua tu, aku yakin ada hati, muka, badan, perasaan dan nyawa yang lebih baik untuk aku. moga kau bahagia. sebab aku tahu Tuhan pun ada yang terbaik untuk kau. yakinlah, ini yang terbaik. ciao, selamat pergi kau yang jerk tapi agak baik.

0 Comments:

Post a Comment

hi there
press

1-about me // 2-to follow // 3-for links // 4-my archives